• Música Clàssica

Dones i compositores catalanes

De les pioneres a la creació contemporània

Concert inaugural del XIII Cicle de Música de Dones i Compositores

Intèrprets

  • Nausica Berni Martín, violí
  • Susanna Allande Gilberte, piano

Un viatge musical per descobrir la riquesa i la diversitat de la música escrita per dones catalanes, des del segle XIX fins a l’actualitat. El Duo Singular, format per Nausica Berni Martín al violí i Susanna Allande Gilberte al piano, ens convida a acostar-nos a set compositores a través d’un repertori ple de contrastos, subtileses i colors.

El programa reuneix obres de Narcisa Freixas, Lluïsa Casagemas, Ònia Farga, Margarida Orfila, Alícia de Larrocha, Teresa Borràs i Carlota Baldrís. Un recorregut que posa en diàleg diferents èpoques i sensibilitats i ens apropa a una part del nostre patrimoni musical que mereix ser escoltada i compartida.

Les interpretacions s’acompanyaran de comentaris per descobrir el context i les singularitats de les peces, en un concert proper i accessible tant per als amants de la música clàssica com per a qui s’hi vulgui endinsar per primera vegada.


Programa

Narcisa Freixas i Cruells
Cançó sense paraules

Lluïsa Casagemas i Coll
Nit estrellada

Ònia Farga i Pellicer
Suite de quatre quadrets

  • Breçolant
  • Murmuri alegre
  • A l’ermita
  • Aplec

Margarida Orfila Tudurí

  • Frisança
  • Barcarola
  • Scherzando

Alícia de Larrocha de la Calle
Sonata per a violí i piano

  • Allegro
  • Adagio
  • Allegro

Teresa Borràs i Fornell
Habanera

Carlota Baldrís i Rafecas
A propòsit d’unes flors



Dones i compositores catalanes

Dates funcions

Diumenge, 15 de novembre a les 18:00h

Altres esdeveniments

Música Clàssica

Japó i Catalunya a través de la veu i la música

Dijous 29 d'octubre 20:00h

Jazz

Ernie Orts Jazz Quartet

Dimecres 4 de novembre 20:00h

Jazz

Interbellum Trío

Dissabte 14 de novembre 19:00h