Sergi Sirvent & David Viñolas

Recreacions tímbriques: de Satie a Mompou

Sergi Sirvent – piano
David Viñolas – bateria


En un punt intermedi entre el jazz i la clàssica, aquest duo ofereix una visió personal d’obres de Satie i Mompou, així com d’algunes composicions pròpies.


Després de la publicació dels seus dos volums dedicats a l’obra de Mompou amb pinzellades de Bartók, el duo torna a la càrrega amb un nou repertori, en aquest cas centrat en obres de Erik Satie i alguna de Mompou i presenten l’àlbum Recreacions tímbriques: de Satie a Mompou (Columna M¼sica, 2025).


Proposta diferencial que es posiciona entre el jazz i la música clàssica impressionista i minimalista.


Aquest duo ofereix una visió molt personal de les composicions d’Eric Satie i Frederic Mompou, incloent-hi algunes composicions pròpies que es situen en una línia estètica anàloga. La utilització de llenguatges jazzístics, propis de la improvisació barrejats amb registres i dinàmiques més personals de la música fan d’aquesta proposta artística un autèntic viatge sonor i una delícia per als sentits.

Sergi Sirvent & David Viñolas

Dimecres, 7 de maig a les 20:00h

Altres esdeveniments

Teatre Musical

Sicaliptiques & Cuplet

Divendres 31 d'octubre 20:00h - Diumenge 2 de novembre 18:00h

Jazz

Poyo Moya Trio

Dimecres 5 de novembre 20:00h

Música Clàssica

Katharina Bierweiler & Schubertiada

Dijous 6 de novembre 20:00h