Sarrià Jazz & Blues Village

Neix el Sarrià Jazz & Blues Village, un festival que vol convertir el Teatre de Sarrià en un espai viu de música, ambient i trobada.

Eel teatre acull una programació de concerts de jazz i blues que combina elegància, proximitat i energia en directe. Una proposta pensada tant per als amants del gènere com per a qui vulgui deixar-se portar per l’atmosfera única d’aquestes músiques.

Més que un festival, és una experiència: so en viu i un entorn que convida a quedar-s’hi. Un punt de trobada per escoltar, descobrir i compartir.

Una primera edició que comença a dibuixar Sarrià com a vila de jazz.


Ignasi Terraza i Christos Rafalides

Dimecres 13 de maig - a les 20 h

Duo de piano i vibràfon

El concert a duet entre Christos Rafalides al vibràfon i Ignasi Terraza al piano proposa una trobada entre dos instruments que dialoguen a través de l’experiència i la complicitat de dos músics amb trajectòries ben consolidades.

Amb un total de 121 tecles —88 del piano i 33 del vibràfon—, aquesta suma simbòlica representa la fusió entre timbres i textures. El vibràfon hi aporta una sonoritat etèria i melòdica que es fon amb la calidesa harmònica i el suport rítmic del piano, donant lloc a un diàleg musical ric i matisat.

Ignasi Terraza, referent del jazz a Barcelona i amb una àmplia trajectòria internacional, i Christos Rafalides, vibrafonista amb una sòlida carrera com a intèrpret i pedagog, comparteixen escenari en una proposta que combina estàndards de jazz amb composicions pròpies.

Músics:

  • Ignasi Terraza, piano
  • Christos Rafalides, vibràfon

The Heeks

Divendres 15 de maig - a les 19 h

The Heeks és una jove formació de Barcelona que combina la passió pel blues, la profunditat del soul i l’energia del rhythm & blues i el boogie-boogie. El trio ofereix un directe intens i elegant, amb una revisió personal de grans clàssics del gènere.

Un concert ple d’autenticitat i energia que connecta amb el públic des del primer moment.

Músics

  • Carla Sunday – veu
  • Arnau Demons – piano
  • Héctor Infieles bateria

Elvira Blues Reunion

Divendres 15 de maig - a les 21 h

Elvira Cuesta, cantant nascuda a Lleida però barcelonina d'adopció, arriba al Cafè de l'Aula per oferir un concert carregat de veritable Blues d'arrel, on la figura de la dona ja era força present a principis de segle, al sud dels EEUU. Ella juntament amb el pianista David Giorcelli, farà un recorregut amb el seu Blues més profund, desde les arrels fins l'actualitat, evocant grans dones com van ser Sippie Wallace, Big Mama Thornton o la mateixa Amy Winehouse. També comptarem amb la col.laboració de l'experimentat Alan Pardo a la guitarra i la batería de l'incombustible Albert Escudero.

Músics

  • Elvira Cuesta - Veu
  • David Giorcelli - Piano
  • Alan Pardo - Guitarra
  • Albert escudero - Bateria

Balta Bordoy and The bad boys

Dissabte 16 de maig - a les 19 h

Balta Bordoy & The Bad Boys és un sòlid quartet de R&B amb base a Barcelona que fusiona blues elèctric, groove, gospel i jazz amb un so potent i ple d’energia. Amb una llarga trajectòria individual, els seus membres ofereixen un directe intens on es combinen solos brillants i una interpretació carregada de feeling.

Un concert vibrant i elegant que destaca per la qualitat musical i la connexió amb el públic des del primer moment.

Músics

  • Balta Bordoy – guitarra
  • Víctor Puertas – veu i òrgan
  • Nil Mujal – saxo tenor
  • Arnau Julià – bateria

Lluís Coloma Trio 

Dissabte 16 de maig - a les 21 h


En el marc de la celebració dels seus 25 anys de trajectòria, Lluís Coloma Trio ofereix un directe intens, vibrant i absolutament captivador. Considerat un dels grans exponents del blues i el boogie woogie a nivell europeu, Coloma desplega al piano una combinació única de virtuosisme, improvisació i energia.

Acompanyat per una sòlida base rítmica, el trio construeix un so contundent i ple de matisos que connecta amb el públic des dels primers compassos. Un concert on tradició i creativitat es troben en una experiència musical plena de ritme, emoció i autenticitat.  

Músics

  • Lluís Coloma – piano
  • Manolo Germán – contrabaix
  • Arnau Julià – bateria

The Suitcase brothers

Diumenge 17 de maig - a les 19 h

The Suitcase Brothers és un duet de blues format pels germans Santos i Víctor Puertas, que recupera l’essència més pura i primitiva del gènere amb una interpretació directa, emotiva i plena d’autenticitat. Amb més de dues dècades de trajectòria, han esdevingut una referència del blues acústic, destacant per la seva complicitat i una expressivitat difícil de trobar.

Un concert íntim i intens que connecta amb l’arrel més profunda del blues i el fa vibrar en directe amb tota la seva força.

Músics

  • Santos Puertasguitarra i veu
  • Víctor Puertas harmònica i veu

Wax & Boogie

Diumenge 17 de maig - a les 21 h

Wax & Boogie s’ha consolidat com un dels formats més destacats del panorama del blues, el rhythm & blues i el boogie woogie. Amb una proposta sòlida i elegant, el trio captura l’essència de la música afroamericana per portar-la a un terreny propi, ple de caràcter i autenticitat.

La complicitat entre Ster Wax i David Giorcelli, sumada a l’energia de Reginald Vilardell a la bateria, dona lloc a un directe intens, ric i ple de matisos, capaç de moure’s amb naturalitat entre els diferents estils del gènere.

Un concert vibrant que combina tradició, qualitat i una gran connexió amb el públic.

Músics

  • Ster Wax – veu
  • David Giorcelli – piano
  • Reginald Vilardellbateria


Sarrià Jazz & Blues Village

Dimecres, 13 de maig a les 20:00h

Divendres, 15 de maig a les 19:00h

Divendres, 15 de maig a les 21:00h

Dissabte, 16 de maig a les 19:00h

Dissabte, 16 de maig a les 21:00h

Diumenge, 17 de maig a les 19:00h

Diumenge, 17 de maig a les 21:00h

Altres esdeveniments

Teatre Amateur

Vanya, Sònia i Masha

Del 8 al 10 de maig

Poesia

L'Instant i les deixes del somni. Foix per ell mateix

Dimarts 19 de maig 20:00h

Jazz

Marga Mbande

Dimecres 20 de maig 20:00h